Ուսումնական նախագիծ «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագրի երկրորդ դասարանի համար
Իրականացման տևողությունը՝ մարտի 8 – ապրիլի 7
Նպատակը` Ձեռք բերած տեխնոլոգիական հմտությունների շնորհիվ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանման, մաքրման, բարելավման աշխատանքներին:
Խնդիրները՝
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- անսովոր լուծումներ գտնելու կարողության զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- ուսումնասիրելու, դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացում
- հոգատարության (խնամք), պատասխանատվության, հետևողականության դրսևորում ուսումնական (աշխատանքային) գործունեության ընթացքում
Միջավայրը՝ դասասենյակ, բնագիտության լաբորատորիա, խեցեգործարան, բակ:
Անհրաժեշտ գործիքները՝ անհատական նեթբուք-նոթբուք, ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, ծաղկամաններ, գունավոր թղթեր, ժապավեններ, սոսինձ, մկրատ, կավ, ջրաներկ, գուաշ, վրձին, այլ նյութեր:
Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
Սովորողները կարողանում են աշխատել համակարգչային paint, ms office word, power point ծրագրով: Պատրաստում են տոնական պարզ բացիկներ, օգտվում են մկրատից, ունեն տեխնոլոգիական որոշ հմտություններ: Խնամում են սենյակային բույսեր:
Ուսումնական գրականության, այլ ռեսուրսների ցանկ (տեղադրել հղումները)
- գրական ստեղծագործությունների ցանկ (թվարկել)
- Հովհաննես Թումանյան. Մարտ
- Հովհաննես Թումանյան. Կանաչ ախպեր
- երաժշտական (պարային) ստեղծագործությունների ցանկ
- Ախ, ինչ լավ են
- Խնկի ծառ
- Ախ, գարուն է
- այլ (ուսումնական ֆիլմ, մուլտֆիլմ, տեսանյութ, տեսադաս)
- տոնական բացիկ 1
- տոնական բացիկ 2
Նախագծի իրականացման ընթացքը (ընդհանուր նկարագրություն)
«Ձոն» ուսումնական նախագիծն ուղղված է արձանագրելու սովորողների տեխնոլոգիական կարողություններն ու հմտությունները: Կրտսեր դպրոցում, մասնավորապես երկրորդ դասարանում, նախագծի հիմնական թեման, ուղղությունը մայրիկն է: Որպես գարնան առաջին նախագիծ այն նախատեսում է հանրօգուտ (ներքին, արտաքին միջավայրի մաքրություն, բարեկարգում, նորացում, թարմացում) աշխատանքների իրականացում, բույսերի խնամք, նոր ծաղկե թաղարների ստեղծում, ծառատունկ: Իհարկե, նախագիծը կարող է խաչվել թումանյանական օրերի ամփոփման, Զատիկի, ռոդիարիական, աղայանական օրերի մեկնարկի հետ:
Նախագծի իրականացումը ըստ գործունեության ոլորտների (նշել գործունեության ոլորտը և նկարագրել)
Մայրենի լեզու + ստեղծականություն + մեդիա
Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին (նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին):
Հորինել ու գրել ակրոստիկոսներ մայիկների համար:
Հորինել ու գրել շնորհավորանքներ ու բարեմաղթանքներ:
Տեխնոլոգիա + մեդիա
Տոնական բացիկներ պատրաստում (թղթային, էլեկտրոնային):
Ծաղկային թաղարների ստեղծում ու ձևավորում:
Մայրիկների դիմանկարների շարք (paint-ով, գուաշով):
Բնագիտություն + մեդիա
Բույսերի կտրոնների արմատակալում ու դիտարկում: «Գունավոր ծաղիկները» բնագիտական փորձի կատարում: Ծառատունկ, ծաղկատունկ:
Նախագծի ընթացքում նախատեսվող ուսումնական ճամփորդություններ
Գարնանյին պլեներ Բուսաբանական այգում
Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է (ակնկալիքներ, արդյունքներ)
Նախագծի ընթացքում ստեղծված աշխատանքները, հրապարակվում են բլոգում, ենթակայքում, կայքում: Նախատեսվում է ստեղծել՝
- Թղթային ու էլեկտորնային բացիկներ
- Ծաղկե թաղարներ
- Մայրիկապատումներ (տեսաֆիլմ, պրեզենտացիա)
Նախագծի ամփոփում (լրացվում է նախագծի ավարտից հետո)
- արդյունքներ (ստեղծված ուսումնական նյութեր…….)
- գնահատում (ձեռք բերած կարողություններ, հմտություններ, արդյունավետություն, արձանագրված հաջողություններ, ձախողումներ………)