Առաջին դասարանցու ծնողի ընթերցարան

Ուսումնական պլան որոշված կարգեր

Կրթահամալիրի կայքէջ

Հարավային դպրոց-պարտեզի կայք

Կրթահամալիրի տնօրենի բլոգ

Հրավային դպրոցի ծրագրի ղեկավարի բլոգ

«Դպիր» մանկավարժական հանդես

Մեդիագրադարան

Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

2.Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

3.Շալվա Ամոնաշվիլի
Շտապե՛ք երեխաներ, թռչել ենք սովորելու

Եթե մարդիկ չեն կարողանում թռչել, թող թռչել սովորեցնեն իրենց երեխաներին:
Այն էլ սովորեցնեն թռչել
Բարձր,
Արագ,
Հեռու,
Գեղեցիկ:
Կգա ժամանակը, երբ երեխաները կտարածեն իրենց թևերն ու կսավառնեն:
Թող մեծերը պարզապես հետևեն երեխաներին, որպեսզի վերջիններս չընկնեն:
Եվ այնժամ կպարզեն, որ իրենք ևս թռչում են:
Այս մեթոդը հարկավոր է կիրառել այն դեպքում, երբ մարդիկ ընդհուպ մոտեցել են անդունդի եզրին և փրկվելու այլևս ելք չկա:
Այսինքն՝ սկսել անմիջապես:
Եվ հարկավոր է գիտակցությունից ջնջել միտքը, թե «Սովորել կարող են միայն այն, ինչը սովորեցնում են»:
Դա սուտ է, և այն կործանարար է:
Դրա փոխարեն հարկավոր է ընդունել օրենք. «Սովորիր՝ սովորենք»:
Դա է Ճիշտը, և այն փրկություն է:
Միայն թե չմոռանաք այդ օրենքին հավելել հավատ, հույս, սեր, անկեղծություն, գեղեցկություն և ստեղծագործական համբերություն:

4. Շալվա Ամոնաշվիլի
Որտե՞ղ ես, ժպիտ իմ
5. Ջանի Ռոդարի
Ջանի Ռոդարի «Ստեղծագործական երևակայության քերականություն»
6. Ղազարոս Աղայան

Leave a comment