Նախագիծը սկսում ենք իրականացնել մարտի 2-ից մինչև ապրիլի 3-ը
Մասնակիցներ՝ 3-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակը — Մայրիկների մանկությունից տեղեկությունների հավաքագրում, բարեմաղթանքների, երգերի նվիրում, բառապաշարի հարստացում , բացիկների ստեղծում, գարնանային բակային աշխատանքների վերսկսում՝ շրջակա միջավայրի մաքրում, պահպանում, ծաղկատունկ:
Խնդիրները՝
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- անսովոր լուծումներ գտնելու կարողության զարգացում
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- մեդիահմտությունների զարգացում
- ուսումնասիրելու, դիտարկելու, արձանագրելու հմտությունների զարգացում
- հոգատարության -խնամքի, պատասխանատվության, հետևողականության դրսևորում ուսումնական գործունեության ընթացքում
Միջավայրը՝ դասասենյակ, բնագիտության լաբորատորիա, բակ
Նախագծի իրականացման ընթացքը
1. Բանավոր և գրավոր պատումներ մայրիկների մասին /նկարագրել, բնութագրել մայրիկներին/
Տեղեկանալ թե, ե՞րբ է ծնվել մայրիկը /օր, ամիս, տարի/
Ինչպիսի՞ զավեշտալի դեպքեր են եղել նրանց հետ:
Ի՞նչ չեն ունեցել մայրիկները, որ կուզենային ունենալ:
Ի՞նչ երազանքներ են ունեցել և արդյո՞ք կատարվել են դրանք:
Հարցազրույցի միջոցով պարզել մանրամասներ մայրիկների նախասիրությունների և այլնի մասին /սիրած ուտեստը, գույնը, երկիրը, եղանակը/
Մայրիկագովք. ցուցահանդես ցուցասրահի բլոգում, Հարավային դպրոցում
Տոնական բացիկների պատրաստում /թղթային, էլեկտրոնային/
Մայրիկների դիմանկարների շարք Paint-ով, գուաշով
2. Բույսերի, միջավայրի խնամք, սեր: Սերմերով սենյակային բուսերի աճեցում։ Սերմերը ձեռք բերելու համար հաճախել «Գարդենիա» լաբորատորիա։
Նախագծի ընթացքում նախատեսվող ուսումնական ճամփորդություն
գարնանային զարթոնքի դիտարկում
Նախագծի արդյունքները՝ բլոգում, սովորողների անհատական բլոգներում, ենթակայքում։
Ամփոփում՝