12.10-16.10.2015 Աշխատանքային ծրագիր

Նախագիծ՝ ,,Տիեզերք՛՛

Շարունակում ենք նախագծային աշխատանքները

երաժշտություն-նկարչություն

Քայլ 1.Սովորողներին առաջարկվում է դիտարկել երկինքը օրվա տարբեր ժամերին:

Քայլ2.Հաջորդ օրը յուրաքանչյուրը պատմում է իր տեսածի, տպավորութունների մասին:

Քայլ.3. Երգի դասին կազմակերպում ենք երաժշտության ունկնդրում

Քայլ. 4 Առաջարկված երաժշտական ստեղծագործություններից ամեն մեկն ընտրում է   ,,իր երկնքի,,տրամադրոթյանը համապատասխանող  երաժշտությունը և ականջակալների օգնությամբ,երաժշտության ունկնդրման ընթացքում  նկարում է այն :

Մաթեմատիկա – Ընթերցանություն

ՀամաստեղություններՍովորողները նշում են իրենց ծննդյան ամիս, ամսաթիվը և աղյուսակիօգնությամբ պարզում, թե իրենք/ հետո նաև ընտնիքի անդամները, ուսուցիչը և այլն  / ո՞ր համաստեղության տակ են ծնվել:

Քայլ.1.Դիտում ենք ուսումնական ֆիլմ  համաստեղությունների մասին:

Քայլ.2 Նոր համաստեղություններ ենք հորինում, գծագրում, չափում երկարությունը կամ որոշումպարագիծը:

Ֆրանս. ժող. Հեքիաթ «Ճանապարհորդություն դեպի լուսին» / Արևքուրիկ 3

 մայրենի –մեդիատեխնոլոգիա

Մտածում ենք մուլտֆիլմի սցենար՝ բնության երևույթների ( անձրև, ձյուն, քամի, ծիածան) վերաբերյալ կամ «Ի՞նչ կլինի, եթե արև չլինի…» թեմայով:

Մեր մուլֆիլմը մաս-մաս  նկարում ենք Paint–ով, այնուհետև սցենարը ձայնագրում և MovieMaker  ծրագրով կցելով միմյանց ՝ պատրաստում ենք ֆիլմ:

Սովորողների ստեղծած բլոր մուլտերը հրապարակվում են բլոգի իրոնց էջում, ինչպես նաև դպրոցի ենթակայքում:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s